Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2912Ключові слова:
семіотика, семіотичний підхід, майбутній учитель музичного мистецтваАнотація
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності.
У статті розглядається актуальна проблема реалізації семіотичного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Здійснено аналіз науково-теоретичного досвіду щодо визначення базових понять дослідження та обґрунтовано теоретичні аспекти семіотичного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталія Овчаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 246-250. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2912