Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка

Автор(и)

  • Ольга Москальова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925

Ключові слова:

навчальний процес, абстрактно-символічна наочність, вербально-графічний метод, лист опорних сигналів педагог-новатор, лист опорних сигналів, педагог-новатор

Анотація

Москальова О. І. Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка.

У статті досліджено й узагальнено досвід вітчизняного педагога-новатора С. Шевченка щодо розроблення теоретичних засад та впровадження вербально-графічних методів навчання. Проаналізовано позитивні сторони використання структурно-логічних схем на різних етапах навчального процесу, підкреслено доцільність їх подальшого вдосконалення та використання у навчально-виховному процесі сучасної школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 308-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925