Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925Ключові слова:
навчальний процес, абстрактно-символічна наочність, вербально-графічний метод, лист опорних сигналів педагог-новатор, лист опорних сигналів, педагог-новаторАнотація
Москальова О. І. Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка.
У статті досліджено й узагальнено досвід вітчизняного педагога-новатора С. Шевченка щодо розроблення теоретичних засад та впровадження вербально-графічних методів навчання. Проаналізовано позитивні сторони використання структурно-логічних схем на різних етапах навчального процесу, підкреслено доцільність їх подальшого вдосконалення та використання у навчально-виховному процесі сучасної школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Москальова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 308-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2925