Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі.

Автор(и)

  • Альона Шульга , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2930

Ключові слова:

готовність, психологічна готовність, підготовленість, психологічна установка, готовність до дії, готовність до діяльності

Анотація

Шульга А. В. Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі.

У статті розкривається поняття «готовність» як важливий складник психологічної діяльності людини, яка впливає на успішність виконання будь-якої діяльності та ефективне її завершення. Поряд з поняттям готовність використовується таке поняття, як підготовленість і психологічна установка, однак ці поняття не є тотожними. Розглядаються підходи до визначення поняття «психологічна готовність» та її форми.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 330-335. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2930