Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937Ключові слова:
креативність, творчість, творчий процес, професійна позиція, креативна позиціяАнотація
Чувасова Н. О. Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки.
У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації феноменів «творчість», «креативність», «професійна позиція», «креативна позиція» розглядаються різні підходи до визначення цих понять. Виокремлено креативні якості, чинники, умови та етапи формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Чувасова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 356-361. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937