Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи

Автор(и)

  • Анатолій Кузьмінський , ,
  • Ніна Тарасенкова , ,
  • Ірина Акуленко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943

Ключові слова:

діатропічний підхід, діатропічний аналіз, методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школи

Анотація

Кузьмінський А. І., Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи.

У статті обґрунтовано необхідність звернення до методології діатропічного підходу, схарактеризовано сутність діатропічних процедур і проілюстровано їх утілення в конструюванні змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 3-9. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають