Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943Ключові слова:
діатропічний підхід, діатропічний аналіз, методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школиАнотація
Кузьмінський А. І., Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи.
У статті обґрунтовано необхідність звернення до методології діатропічного підходу, схарактеризовано сутність діатропічних процедур і проілюстровано їх утілення в конструюванні змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анатолій Кузьмінський, Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 3-9. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943