Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників

Автор(и)

  • Людмила Ключова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2953

Ключові слова:

самопізнання, самоаналіз, самооцінка, рефлексія, анкетування, тестування, НЛП-методика визначення типу особистості

Анотація

Ключова Л. С. Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників.

У статті проаналізовано зміст поняття «самопізнання», його значення для професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. Висвітлено роль образу Я-концепції для виявлення позитивних якостей особистості. Педагогу запропоновано самостійно визначати рівень професійно-етичного розвитку за допомогою: 1) анкетування, 2) тестування, 3) НЛП-методик, 4) виконання творчих завдань. Розглянуто НЛП-методику визначення типу особистості та можливості її використання педагогічними працівниками у фаховій діяльності. Складниками самопізнання визначено: самоаналіз (рефлексію), самооцінку, самоконтроль, саморегуляцію. Запропоновано вважати самопізнання трудомістким процесом щоденної праці педагога над собою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 50-54. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2953