Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2954Ключові слова:
судноводій, іншомовне професійно-орієнтоване спілкування, принципи навчання, професійна підготовкаАнотація
Костюк В. Б. Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв.
У статті розглядаються принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв, реалізація яких забезпечить високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Костюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 54-59. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2954