Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958Ключові слова:
професійно-педагогічна спрямованість, професійне становлення, професійне самопізнання, самовизначення, самосвідомістьАнотація
Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
У статті розкрито сутність професійно-педагогічної спрямованості, охарактеризовано змістовий, мотиваційний та процесуальний компоненти структури, динаміка падіння індексу задоволеності професійним вибором, етапи особистісного зростання, критерії та рівні сформованості, висвітлено значущысть у професійного становлення майбутнього інженера-педагога.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Максименко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагог. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 70-75. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2958