Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності

Автор(и)

  • Вікторія Яковлєва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2980

Ключові слова:

життєдіяльність, самостійна життєдіяльність, життєва компетентність, випускники шкіл-інтернатів, соціальний досвід

Анотація

Яковлєва В. А. Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності.

У статті розкривається сутність та зміст життєвої компетентності та самостійної життєдіяльності особистості, характеризуються основні компоненти самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів, аналізується низка типових соціальних моделей їх поведінки та процес оволодіння соціальним досвідом для успішної реалізації в соціумі різних соціальних ролей з опорою на внутрішні ресурси, розглядається процес формування життєвої компетентності названого контингенту як сукупність компонентів самостійної життєдіяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 160-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2980

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають