Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2988Ключові слова:
компетенції, предметна компетентність, контекст, контекстне навчання, активні методи навчанняАнотація
Клименко С. О. Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії.
У статті розглядаються особливості впровадження контекстного навчання на заняттях з біонеорганічної хімії в медичних коледжах задля формування предметної компетентності студентів. Охарактеризовано оцінку конструювання навчального процесу через діяльність. Запропоновано активні методи та форми організації навчальної діяльності, що сприяють реалізації контекстного навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Клименко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 201-206. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2988