Деякі підходи до визначення сутності поняття «професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2991Ключові слова:
самовдосконалення, професійне самовдосконалення, самовиховання, професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарівАнотація
Остраус Ю. М. Деякі підходи до визначення сутності поняття «професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів».
У статті здійснено теоретичний аналіз підходів науковців-педагогів до тлумачення понять «самовдосконалення» та «професійне самовдосконалення», розкрито сутність поняття «професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юлія Остраус

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Деякі підходи до визначення сутності поняття «професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 219-224. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2991