Феномен полікультуралізму в педагогічному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2995Ключові слова:
культура, полікультура, полікультуралізм, мультикультура, крос-культура, інтеркультура, міжкультурна взаємодіяАнотація
Фурт Д. В. Феномен полікультуралізму в педагогічному дискурсі.
У статті з’ясовано сутнісні характеристики феномену полікультури як одного зі складників сучасних підходів до навчання з позицій осягнення не лише власних національних культурних надбань та знань, а й долучення до знаннєвих цінностей інших країн та народів; здійснено аналіз таких суміжних понять, як «полікультура», «мультикультура», «інтеркультура», «крос-культура».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Дар’я Фурт

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Феномен полікультуралізму в педагогічному дискурсі. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 244-249. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2995