Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти

Автор(и)

  • Олена Пінська , ,
  • Тетяна Шепеленко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3009

Ключові слова:

взаємодія, педагогічна взаємодія, міжособистісна взаємодія, спілкування, діяльність

Анотація

Пінська О. Л., Шепеленко Т. Л. Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти.

У статті висвітлюються варіативні підходи до визначення сутності поняття «взаємодія», розглядаються особливості взаємодії викладача і студентів у навчальному процесі вищої школи, характеризуються зміст та механізми її організації, розкривається взаємозв’язок спілкування і діяльності як сфер предметної і позапредметної взаємодії в педагогічному процесі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 308-313. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3009

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають