Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3009Ключові слова:
взаємодія, педагогічна взаємодія, міжособистісна взаємодія, спілкування, діяльністьАнотація
Пінська О. Л., Шепеленко Т. Л. Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти.
У статті висвітлюються варіативні підходи до визначення сутності поняття «взаємодія», розглядаються особливості взаємодії викладача і студентів у навчальному процесі вищої школи, характеризуються зміст та механізми її організації, розкривається взаємозв’язок спілкування і діяльності як сфер предметної і позапредметної взаємодії в педагогічному процесі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Пінська, Тетяна Шепеленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 308-313. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3009