До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3011Ключові слова:
математичні дисципліни, критичне мислення, технічний вищий навчальний заклад, професійна компетентністьАнотація
Потапова О. М. До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін.
У статті досліджується проблема розвитку критичного мислення студентів вищих навчальних закладів в науковій і методичній літературі. На основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації уточнюється сутність поняття «критичне мислення» та доводиться необхідність його формування у студентів ВНЗ як складника майбутньої фахової компетентності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олександра Потапова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 318-326. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3011