До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін

Автор(и)

  • Олександра Потапова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3011

Ключові слова:

математичні дисципліни, критичне мислення, технічний вищий навчальний заклад, професійна компетентність

Анотація

Потапова О. М. До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін.

У статті досліджується проблема розвитку критичного мислення студентів вищих навчальних закладів в науковій і методичній літературі. На основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації уточнюється сутність поняття «критичне мислення» та доводиться необхідність його формування у студентів ВНЗ як складника майбутньої фахової компетентності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 318-326. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3011

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають