Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • Інна Талаш , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3012

Ключові слова:

творчість, педагогічна творчість, дивергентне мислення, інноваційні педагогічні технології, кредитно-модульна система навчання

Анотація

Талаш І. О. Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів.

У статті зроблено спробу проаналізувати етапи розвитку здатності майбутніх учителів до педагогічної творчості, з’ясувати чинники, що впливають на розвиток творчої особистості студентів педагогічних факультетів, виявити потенційні можливості інноваційних педагогічних технологій у процесі становлення особистості майбутнього професіонала.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 326-330. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3012