Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3012Ключові слова:
творчість, педагогічна творчість, дивергентне мислення, інноваційні педагогічні технології, кредитно-модульна система навчанняАнотація
Талаш І. О. Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів.
У статті зроблено спробу проаналізувати етапи розвитку здатності майбутніх учителів до педагогічної творчості, з’ясувати чинники, що впливають на розвиток творчої особистості студентів педагогічних факультетів, виявити потенційні можливості інноваційних педагогічних технологій у процесі становлення особистості майбутнього професіонала.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Інна Талаш

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 326-330. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3012