Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності

Автор(и)

  • Тетяна Шепеленко , ,
  • Олена Пінська , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3013

Ключові слова:

готовність, творча педагогічна діяльність, співтворчість, творча ситуація, творчий потенціал

Анотація

Шепеленко Т. Л., Пінська О. Л. Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності.

У статті розкривається сутність, особливості професійно-педагогічної творчості, готовність студентів до творчої педагогічної діяльності, характеризуються її структура та компонентний зміст (психологічна, теоретична й практична готовність), висвітлюються психолого-педагогічні умови ефективного формування в навчальному процесі вищої школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 331-337. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3013

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають