Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3013Ключові слова:
готовність, творча педагогічна діяльність, співтворчість, творча ситуація, творчий потенціалАнотація
Шепеленко Т. Л., Пінська О. Л. Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності.
У статті розкривається сутність, особливості професійно-педагогічної творчості, готовність студентів до творчої педагогічної діяльності, характеризуються її структура та компонентний зміст (психологічна, теоретична й практична готовність), висвітлюються психолого-педагогічні умови ефективного формування в навчальному процесі вищої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Шепеленко, Олена Пінська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 331-337. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3013