Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3022Ключові слова:
принцип, інтеграція, самоосвіта, навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
Бондар Л. А. Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції.
У статті теоретично обґрунтовано принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції в умовах вищого навчального закладу. Термін «принцип» розглянуто з філософської, психологічної та педагогічної позиції; проаналізовано критерії, за якими згруповано принципи навчання; визначено систему принципів організації самостійної навчальної діяльності студентів в умовах вищого педагогічного навчального закладу.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лілія Бондар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.