Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028Ключові слова:
компетенція, компетентність, здоров’язбереженняАнотація
Ландо О. А. Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура.
Статтю присвячено проблемі здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розкрито поняття і структуру здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів початкових класів, а також необхідність усвідомленого ставлення майбутніх учителів до здоров’я та здорового способу життя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олег Ландо

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 56-62. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3028