Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації

Автор(и)

  • Леся Поперечна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046

Ключові слова:

професійний розвиток учителя початкових класів, становлення, модель, напрями, етапи професійного розвитку

Анотація

Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації.

Дослідження присвячене актуальній темі – професійному розвитку учителя початкових класів у період уведення у професію. У статті представлено модель організаційно-педагогічного забезпечення професійного становлення вчителя початкових класів. Автором досліджено напрями управління професійним розвитком учителя, проаналізовано етапи входження молодого вчителя у професію.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 149-154. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3046