Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3047Ключові слова:
гуманні взаємини, естетичне середовище, вчитель-експериментатор, учні основної та старшої школи, естетична діяльністьАнотація
Сєрих Л. В. Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи
У статті розкрито результати експерименту відповідно до теми дослідження. Визначено ступінь здатності учнів до естетичної діяльності та ступінь розуміння естетичної цінності навколишнього світу, вияв інтересу до мистецтва, створення гуманних взаємини. Розглянуто сутність гуманних взаємовідносин учнів основної та старшої школи і показано вплив таких стосунків на формування естетичного середовища старшокласників.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лариса Сєрих

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 154-160. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3047