Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості

Автор(и)

  • Леся Басюк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049

Ключові слова:

шкільний підручник, егалітарна свідомість, ґендерний компонент змісту освіти

Анотація

Басюк Л. Б. Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості

У статті в контексті державних перетворень відносно ґендерного складника освітнього простору проаналізовано підручник з української літератури для сьомого класу загальноосвітньої школи. Актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури, зокрема шкільного підручника, розглянуто особливості його ґендерної зорієнтованості. Ураховуючи, що важливим складником формування особистості є навчальна література, акцентовано увагу на вплив її змісту на формування егалітарної свідомості особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 165-170. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049