Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049Ключові слова:
шкільний підручник, егалітарна свідомість, ґендерний компонент змісту освітиАнотація
Басюк Л. Б. Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості
У статті в контексті державних перетворень відносно ґендерного складника освітнього простору проаналізовано підручник з української літератури для сьомого класу загальноосвітньої школи. Актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури, зокрема шкільного підручника, розглянуто особливості його ґендерної зорієнтованості. Ураховуючи, що важливим складником формування особистості є навчальна література, акцентовано увагу на вплив її змісту на формування егалітарної свідомості особистості.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Леся Басюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.