Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу

Автор(и)

  • Іван Коновальчук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3059

Ключові слова:

нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність

Анотація

Коновальчук І. І. Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.

У статті розглянуто сутнісні ознаки, структуру, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Із позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно-комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності постають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 216-222. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3059