Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3063Ключові слова:
дидактична адаптація, форми, методи, прийоми, засоби самостійної пізнавальної діяльності, самостійна навчальна діяльність, організація самостійної навчальної діяльностіАнотація
Полякова В. Я. Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу.
У статті на ґрунті здійсненого психолого-педагогічного аналізу розглянуто дидактичну адаптацію форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу як одну з дидактичних умов організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Полякова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 237-243. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3063