Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064Ключові слова:
профільне навчання, організація, школа, освіта, індивідуалізація, самовизначення, компетентністьАнотація
Сахновський О. Є. Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі.
Автор висвітлює актуальні питання впровадження профільного навчання в сучасній українській школі. Розкриваються пріоритетні напрямки його організації в умовах трансформації традиційного освітнього середовища. Відзначено, що профілізація є структурною перебудовою, яка стосується сукупності важливих складників шкільного життя і, стимулюючи певні позитивні процеси в освіті, посідає своє місце в її різнорівневій системі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олександр Сахновський

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 243-248. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064