Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі

Автор(и)

  • Олександр Сахновський , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064

Ключові слова:

профільне навчання, організація, школа, освіта, індивідуалізація, самовизначення, компетентність

Анотація

Сахновський О. Є. Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі.

Автор висвітлює актуальні питання впровадження профільного навчання в сучасній українській школі. Розкриваються пріоритетні напрямки його організації в умовах трансформації традиційного освітнього середовища. Відзначено, що профілізація є структурною перебудовою, яка стосується сукупності важливих складників шкільного життя і, стимулюючи певні позитивні процеси в освіті, посідає своє місце в її різнорівневій системі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 243-248. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064