Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь

Автор(и)

  • Ольга Герасимова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивні уміння, філологічні дисципліни, самоосвіта, освітній процес

Анотація

Герасимова О. І. Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь.

У статті аналізується філософсько-світоглядна та культурологічна специфіка філологічних дисциплін; з’ясовується специфіка навчання філологічних дисциплін в умовах педагогічного університету, обгрунтовується необхідність реалізації єдності процесуального та змістового складників як у філологічному, так і в соціально-філософському аспектах.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 295-299. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3074