Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти

Автор(и)

  • Володимир Гарасюта , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075

Ключові слова:

професійна освіта, дуальна освіта, професійна підготовка, інженер

Анотація

Гарасюта В. М. Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти.

У статті висвітлюються основні питання організації навчання інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. Розглянуто переваги професійної підготовки майбутніх фахівців у процесі дуального навчання. Подано вимоги до майбутніх інженерів з боку підприємств і навчальних закладів. Викладено можливості працевлаштування випускників.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 299-302. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3075