Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади

Автор(и)

  • Оксана Юр’єва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3083

Ключові слова:

гендер, гендерна освіта, компоненти навчального процесу, бакалаври гуманітарних спеціальностей

Анотація

Юр’єва О. Ю. Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади.

У статті проаналізовано основні елементи процесу реалізації гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. На основі аналізу навчальних програм гуманітарних факультетів 42 університетів Канади визначено ключові етапи та компоненти реалізації гендерної освіти. У результаті осмислення ролі гендерної освіти в підготовці бакалаврів гуманітарних спеціальностей університетів Канади розроблено структурно-логічну схему цього процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 341-347. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3083