Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3099Ключові слова:
науково-пізнавальна самостійна робота, синергетичний підхід, гуманістично орієнтоване навчанняАнотація
Бондар Л. А. Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання.
У статті запропоновано інноваційний підхід до розгляду науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів з урахуванням новітніх положень сучасної філософської методології пізнання складних систем, процесів, явищ – синергетики та змін, що мають місце в сучасній філософській антропологічній парадигмі, втілених у педагогічній теорії та практиці.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лілія Олександрівна Бондар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 3-7. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3099