Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106Ключові слова:
професійно-орієнтоване аудіювання, віськово-спеціальна мовна підготовка, педагогічні умови, уміння професійно-орієнтованого аудіювання, комплекс вправАнотація
Златніков В. Г. Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів.
Стаття присвячена проблемі навчання курсантів вищих військових навчальних закладів професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою. У статті схарактеризовано основні етапи роботи з аудіотекстами, виокремлено педагогічні умови, які впливають на ефективність навчання аудіювання на кожному із визначених етапів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Валентин Геннадійович Златніков

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 31-34. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106