Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів

Автор(и)

  • Валентин Геннадійович Златніков Kiev National Military Institute Taras Shevchenko University , Военный институт Киевского национального университета имени Тараса Шевченко , Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106

Ключові слова:

професійно-орієнтоване аудіювання, віськово-спеціальна мовна підготовка, педагогічні умови, уміння професійно-орієнтованого аудіювання, комплекс вправ

Анотація

Златніков В. Г. Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів.

Стаття присвячена проблемі навчання курсантів вищих військових навчальних закладів професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою. У статті схарактеризовано основні етапи роботи з аудіотекстами, виокремлено педагогічні умови, які впливають на ефективність навчання аудіювання на кожному із визначених етапів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентин Геннадійович Златніков, афіліація Kiev National Military Institute Taras Shevchenko University, Военный институт Киевского национального университета имени Тараса Шевченко, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 31-34. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3106