Технологічний підхід до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3115Ключові слова:
технологічний підхід, технолого-конструювальна діяльність учителя, дидактична компетентність, майбутні вчителі філологічних спеціальностейАнотація
Мішеніна Т. М. Технологічний підхід до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей.
У статті розкрито сутність технологічного підходу до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей. Розкрито сутнісні характеристики дидактичних категорій: зміст освіти, рівні засвоєння освіти, навчальні ситуації, навчальні завдання. З урахуванням опису цілей навчання, видів змісту освіти й рівнів засвоєння подано ґрунтовний перелік можливих поєднань цілей і видів змісту освіти.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Михайлівна Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.