Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів

Автор(и)

  • Марина Юріївна Прокоф’єва Evpatoria Institute of Social Sciences, Crimean Humanities University, Yalta , Евпаторийский институт социальных наук РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г.Ялта) , Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3119

Ключові слова:

самостійна робота студентів, робочий зошит, освітній процес

Анотація

Прокоф’єва М. Ю. Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів.

У статті розглядається робочий зошит як важливий предметно-знаковий засіб навчання, що отримав загальне визнання у викладачів і студентів. Навчальна діяльність у ньому спеціально конструюється і відбивається в певній логіці. Використання робочого зошита полегшує педагогові планування заняття, дозволяє поєднувати усну і письмову роботу, позбавляє студентів від великого обсягу механічної роботи, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марина Юріївна Прокоф’єва, афіліація Evpatoria Institute of Social Sciences, Crimean Humanities University, Yalta, Евпаторийский институт социальных наук РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г.Ялта), Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)

    кандидат педагогічних наук, доцент, докторант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 82-86. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3119