Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3119Ключові слова:
самостійна робота студентів, робочий зошит, освітній процесАнотація
Прокоф’єва М. Ю. Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів.
У статті розглядається робочий зошит як важливий предметно-знаковий засіб навчання, що отримав загальне визнання у викладачів і студентів. Навчальна діяльність у ньому спеціально конструюється і відбивається в певній логіці. Використання робочого зошита полегшує педагогові планування заняття, дозволяє поєднувати усну і письмову роботу, позбавляє студентів від великого обсягу механічної роботи, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Марина Юріївна Прокоф’єва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.