Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій

Автор(и)

  • Ірина Миколаївна Дишлева Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3186

Ключові слова:

учні основної школи, дидактичні умови, здоров’язбережувальні технології, проектні технології

Анотація

Дишлева І. М. Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій.

У статті окреслено напрями організації навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій. Висвітлено структурні особливості моделювання проектів у процесі навчання природничих предметів. Обґрунтовано сутнісні характеристики здоров’язбережувальних технологій, застосовуваних у процесі навчання природничих предметів учнів основної школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Миколаївна Дишлева, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 126-129. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3186