Роль соціальної педагогіки у формуванні професійної особистості у процесі магістерського навчання

Автор(и)

  • Ірина Іванівна Доброскок Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University , ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды» , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3207

Ключові слова:

магістри соціальної педагогіки, соціальна педагогіка, соціальний педагог

Анотація

Доброскок І. І. Роль соціальної педагогіки у формуванні професійної особистості у процесі магістерського навчання

У статті розкрито роль соціальної педагогіки у формуванні професійної особистості у процесі магістерського навчання. Обґрунтовано позицію про те, що розвиток соціальної педагогіки сприятиме розвитку соціального педагога як професійної особистості у процесі здійснення соціально-педагогічної діяльності, що надасть можливість досягнути відповідного рівня у підготовці магістрантів вищих навчальних закладів освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Іванівна Доброскок, афіліація Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University, ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды», ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

    доктор педагогічних наук, доцент, професор

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Роль соціальної педагогіки у формуванні професійної особистості у процесі магістерського навчання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 198-202. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3207