Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213Ключові слова:
професійна етика, майбутня медична сестра, компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходиАнотація
Кравченко О. П. Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи.
У статті схарактеризовано компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходи до формування професійної етики майбутніх медичних сестер. Запропоновано структурно-змістову модель та комплекс взаємопов’язаних педагогічних умов формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Павлівна Rравченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 218-221. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213