Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217Ключові слова:
принципи дидактики, дидактичні умови ґрунтовного засвоєння знань, суґестопедія, моделювання психічних станів, інтуїціяАнотація
Онопа В. М. Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань.
У статті, у контексті аналізу регулятивної функції принципу ґрунтовності знань, розглядаються недостатньо вивчені положення, які стосуються засадничих гносеологічних умов досягнення ґрунтовного засвоєння людиною інформації. На ґрунті узагальнення досягнень сучасної суґестопедії визначаються загальні передумови моделювання психічних станів людини, подібних до натхнення; стимулювання уваги, повноцінного використання можливостей не лише усвідомлюваного напруженого зосередження, а й випадкових (зокрема периферичних) перцепцій.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Володимир Миколайович Онопа

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.