Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Онопа Kryvyi Rih Metallurgical Institute of the State Pedagogical University , Криворожский металлургический институт ДВНЗ КНУ , Криворізький металургійний інститут ДВНЗ КНУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217

Ключові слова:

принципи дидактики, дидактичні умови ґрунтовного засвоєння знань, суґестопедія, моделювання психічних станів, інтуїція

Анотація

Онопа В. М. Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань.

У статті, у контексті аналізу регулятивної функції принципу ґрунтовності знань, розглядаються недостатньо вивчені положення, які стосуються засадничих гносеологічних умов досягнення ґрунтовного засвоєння людиною інформації. На ґрунті узагальнення досягнень сучасної суґестопедії визначаються загальні передумови моделювання психічних станів людини, подібних до натхнення; стимулювання уваги, повноцінного використання можливостей не лише усвідомлюваного напруженого зосередження, а й випадкових (зокрема периферичних) перцепцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Володимир Миколайович Онопа, афіліація Kryvyi Rih Metallurgical Institute of the State Pedagogical University, Криворожский металлургический институт ДВНЗ КНУ, Криворізький металургійний інститут ДВНЗ КНУ

    заступник директора

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 235-235. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217