Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації

Автор(и)

  • Світлана Анатоліївна Остапенко Kryvyi Rih Institute of Higher Education "Kremenchug University of Economics, Information Technology and Management" , Криворожский институт ЧВУЗ «Кременчугский университет экономики, информационных технологий и управления» , Криворізький інститут ПВНЗ «Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218

Ключові слова:

соціально-інформативна насиченість, самостійна навчальна діяльність, новітні технологій, професійна компетентність

Анотація

Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації.

У статті розглянуто поняття соціально-інформативної насиченості, її вплив на ефективну організацію самостійної навчальної діяльності студентів, ґенезу застосування новітніх та інформаційних технологій у навчальному процесі, надано характеристику основних форм та методів роботи в процесі підготовки майбутніх перекладачів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Анатоліївна Остапенко, афіліація Kryvyi Rih Institute of Higher Education "Kremenchug University of Economics, Information Technology and Management", Криворожский институт ЧВУЗ «Кременчугский университет экономики, информационных технологий и управления», Криворізький інститут ПВНЗ «Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління»

    Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації.

    У статті розглянуто поняття соціально-інформативної насиченості, її вплив на ефективну організацію самостійної навчальної діяльності студентів, ґенезу застосування новітніх та інформаційних технологій у навчальному процесі, надано характеристику основних форм та методів роботи в процесі підготовки майбутніх перекладачів.

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 239-242. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218