Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218Ключові слова:
соціально-інформативна насиченість, самостійна навчальна діяльність, новітні технологій, професійна компетентністьАнотація
Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації.
У статті розглянуто поняття соціально-інформативної насиченості, її вплив на ефективну організацію самостійної навчальної діяльності студентів, ґенезу застосування новітніх та інформаційних технологій у навчальному процесі, надано характеристику основних форм та методів роботи в процесі підготовки майбутніх перекладачів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Анатоліївна Остапенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 239-242. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218