Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ

Автор(и)

  • Наталя Олександрівна Побережна Dnipropetrovsk Regional Institute of Public Administration , Днепропетровский региональный институт государственного управления , Дніпропетровський регіональний інститут державного управління

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3219

Ключові слова:

мотивація, мотивація учіння, професійна мотивація, іншомовні здібності

Анотація

Побережна Н. О. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ.

У статті аналізуються шляхи формування оптимальної мотивації учіння студентів немовних ВНЗ до оволодіння іноземною мовою у процесі навчання. Виявлено умови, що впливають на формування позитивної мотивації слухачів до оволодіння іншомовними здібностями.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Олександрівна Побережна, афіліація Dnipropetrovsk Regional Institute of Public Administration, Днепропетровский региональный институт государственного управления, Дніпропетровський регіональний інститут державного управління

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 242-246. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3219