Роль гендерних стереотипів у контексті дослідження проблем сімейного виховання

Автор(и)

  • Ганна Василівна Приходько Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko , Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3222

Ключові слова:

гендер (соціальна стать), біологічна стать, гендерний підхід, гендерні стереотипи, сімейне виховання

Анотація

Приходько Г. В. Роль гендерних стереотипів у контексті дослідження проблем сімейного виховання.

У статті розглянуто роль гендерних стереотипів у контексті теорії соціального конструювання статі. З’ясовано, що такі стереотипи зумовлюють зміст, принципи та методи сімейного виховання, визначають ступінь залучення батьків до вихованнчя та особливості ставлення загалом до дітей залежно від їхньої статі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Василівна Приходько, афіліація Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko, Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Роль гендерних стереотипів у контексті дослідження проблем сімейного виховання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 257-261. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3222