Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Соколова Kriviy Rіg National University , Криворожский национальный университет , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225

Ключові слова:

критерії, показники, рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів, правова культура

Анотація

Соколова С. В. Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів.

У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, діяльнісно-поведінковий, морально-особистісний та оцінно-рефлексивний критерії, показники і рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. Визначено, що саме критерій є основою для оцінки рівнів сформованості правової культури.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Вікторівна Соколова, афіліація Kriviy Rіg National University, Криворожский национальный университет, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 270-273. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225