Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225Ключові слова:
критерії, показники, рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів, правова культураАнотація
Соколова С. В. Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів.
У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, діяльнісно-поведінковий, морально-особистісний та оцінно-рефлексивний критерії, показники і рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. Визначено, що саме критерій є основою для оцінки рівнів сформованості правової культури.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Вікторівна Соколова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 270-273. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225