Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Ярошенко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3231

Ключові слова:

структурування навчального матеріалу, кредитно-модульна технологія, курс гармонії, методи моделювання змісту, елементи інтеграції

Анотація

Ярошенко О. М. Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах.

У статті розкриваються практичні шляхи структурування навчального матеріалу курсу «Гармонія» в системі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва за кредитно-модульною технологією навчання. Висвітлено зміст курсу відповідно до навчальних елементів схеми з гармонії (музичні явища, модулі), елементів філософсько-культурологічної спрямованості (епохи мистецтва, розуміння світу людиною), що перебувають між собою в ієрархічній залежності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Миколаївна Ярошенко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 296-300. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3231