Тенденції професійного спрямування самостійної роботи студентів вищої школи у 20-х рр. ХХ ст.

Автор(и)

  • Валентина Єфремівна Бенера Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets , Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко , Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3234

Ключові слова:

самостійна робота, вищий навчальний заклад, навчальний процес, теорія, практика, тенденції, актуалізація історичного досвіду

Анотація

Бенера В. Є. Тенденції професійного спрямування самостійної роботи студентів вищої школи у 20-х рр. ХХ ст.

У статті визначено зміни в теорії і практиці самостійної роботи студентів окресленого історичного періоду, виявлено особливості та тенденції професійного спрямування самостійної роботи в навчальному процесі. Актуалізовано конструктивний досвід організації самостійної роботи студентів у вищій школі України у 20-х рр. ХХ ст.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентина Єфремівна Бенера, афіліація Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets, Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Тенденції професійного спрямування самостійної роботи студентів вищої школи у 20-х рр. ХХ ст. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 301-307. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3234