Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева

Автор(и)

  • Лариса Віталіївна Герасименко Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3235

Ключові слова:

педагогічний процес, дисципліна, внутрішня дисципліна, дисциплінованість

Анотація

Герасименко Л. В. Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева.

У статті проаналізовано погляди видатного педагога другої половини ХІХ–початку ХХ століття П. Каптерева щодо ролі дисципліни в педагогічному процесі школи. Розглянуто виховний потенціал дисципліни, способи її організації та управління нею.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Віталіївна Герасименко, афіліація Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

    кандидат педагогічних наук, доцент,докторант Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати