Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3235Ключові слова:
педагогічний процес, дисципліна, внутрішня дисципліна, дисциплінованістьАнотація
Герасименко Л. В. Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева.
У статті проаналізовано погляди видатного педагога другої половини ХІХ–початку ХХ століття П. Каптерева щодо ролі дисципліни в педагогічному процесі школи. Розглянуто виховний потенціал дисципліни, способи її організації та управління нею.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лариса Віталіївна Герасименко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 307-311. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3235