Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США

Автор(и)

  • Наталія Григорівна Зайцева Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3236

Ключові слова:

двомовне навчання, зміст двомовного навчання, багатомовний розвиток, полікультурний розвиток, акультурація

Анотація

Зайцева Н. Г. Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США.

У статті розглянуто особливості змісту двомовного навчання в середній освіті США. На основі аналізу змісту двомовного навчання в середніх школах Сполучених Штатів Америки виокремлено найважливіші його складники, розкрито специфіку полікультурного розвитку учнів в навчальних закладах США.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Григорівна Зайцева, афіліація Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати