Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243Ключові слова:
оцінювання у вищій школі, формативне та підсумкове оцінювання, завдання для оцінювання майбутніх учителівАнотація
Семенченко Т. О. Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії.
У статті розглянуто компоненти технології оцінювання в педагогіці вищої школи Австралії. Охарактеризовано теоретико-філософські підходи до оцінювання навчальної діяльності та зв’язку оцінювання з професійною підготовкою майбутніх учителів Австралії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тамара Олександрівна Семенченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 343-346. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243