Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії

Автор(и)

  • Тамара Олександрівна Семенченко Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды , Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243

Ключові слова:

оцінювання у вищій школі, формативне та підсумкове оцінювання, завдання для оцінювання майбутніх учителів

Анотація

Семенченко Т. О. Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії.

У статті розглянуто компоненти технології оцінювання в педагогіці вищої школи Австралії. Охарактеризовано теоретико-філософські підходи до оцінювання навчальної діяльності та зв’язку оцінювання з професійною підготовкою майбутніх учителів Австралії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тамара Олександрівна Семенченко, афіліація Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 343-346. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3243