Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності»

Автор(и)

  • Павло Станіславович Чарченко Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3248

Ключові слова:

здібності, особистість, розвиток здібностей, результативність діяльності

Анотація

Чарченко П. С. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності».

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «здібності» та здійснено систематизацію поглядів щодо розвитку здібностей у контексті філософії, психології, педагогіки та соціології. Визначено ознаки здібностей; обґрунтовано думку про те, що результативність діяльності слугує критерієм їх оцінки і вираження.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Павло Станіславович Чарченко, афіліація Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати