Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії

Автор(и)

  • Євгенія Сергіївна Дехтяр Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3251

Ключові слова:

взаємодія, колективна взаємодія, міжособистісна взаємодія, соціальна взаємодія, колектив, соціальна компетентність, функції

Анотація

Дехтяр Є. С. Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії.

У статті на ґрунті аналізу наукової літератури виокремлено основні підходи науковців до тлумачення поняття колективної взаємодії, розкрито психолого-педагогічні основи окресленого поняття, розглянуто основні теорії колективної взаємодії в соціальній психології і педагогіці.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Євгенія Сергіївна Дехтяр, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати