Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3251Ключові слова:
взаємодія, колективна взаємодія, міжособистісна взаємодія, соціальна взаємодія, колектив, соціальна компетентність, функціїАнотація
Дехтяр Є. С. Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії.
У статті на ґрунті аналізу наукової літератури виокремлено основні підходи науковців до тлумачення поняття колективної взаємодії, розкрито психолого-педагогічні основи окресленого поняття, розглянуто основні теорії колективної взаємодії в соціальній психології і педагогіці.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Євгенія Сергіївна Дехтяр

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 377-381. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3251