Дві стратегії дослідження діалогу в українській психології

Автор(и)

  • Геннадій Віталійович Дьяконов Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3253

Ключові слова:

діалог, діалогічний підхід, діяльнісно-генетична стратегія, розвиток і саморозвиток особистості

Анотація

Дьяконов Г. В. Дві стратегії дослідження діалогу в українській психології.

У статті розкриваються дві стратегії дослідження діалогу в українській психологічній науці: діяльнісно-генетична (втілена у роботах представників наукової школи Г. Костюка) і поступково-онтологічна (реалізована в працях наукової школи В. Роменця).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Геннадій Віталійович Дьяконов, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    доктор психологічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати