Дві стратегії дослідження діалогу в українській психології
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3253Ключові слова:
діалог, діалогічний підхід, діяльнісно-генетична стратегія, розвиток і саморозвиток особистостіАнотація
Дьяконов Г. В. Дві стратегії дослідження діалогу в українській психології.
У статті розкриваються дві стратегії дослідження діалогу в українській психологічній науці: діяльнісно-генетична (втілена у роботах представників наукової школи Г. Костюка) і поступково-онтологічна (реалізована в працях наукової школи В. Роменця).
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Геннадій Віталійович Дьяконов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дві стратегії дослідження діалогу в українській психології. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 380-386. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3253