Принцип гуманізації контролю знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3255Ключові слова:
гуманізм, гуманізація освіти, контроль, принципи контролю, навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
Кузнецова І. А. Принцип гуманізації контролю знань.
У статті розкривається поняття контролю як необхідного складника навчально-виховного процесу, наголошується на важливості дотримання партнерських взаємовідносин між викладачем та студентом у процесі перевірки знань; характеризуються принципи контролю, які відображають гуманістичну спрямованість процесу виявлення ступеня розвитку особистості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Інна Анатоліївна Кузнецова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Принцип гуманізації контролю знань. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 391-394. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3255