Принцип гуманізації контролю знань

Автор(и)

  • Інна Анатоліївна Кузнецова Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3255

Ключові слова:

гуманізм, гуманізація освіти, контроль, принципи контролю, навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

Кузнецова І. А. Принцип гуманізації контролю знань.

У статті розкривається поняття контролю як необхідного складника навчально-виховного процесу, наголошується на важливості дотримання партнерських взаємовідносин між викладачем та студентом у процесі перевірки знань; характеризуються принципи контролю, які відображають гуманістичну спрямованість процесу виявлення ступеня розвитку особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Інна Анатоліївна Кузнецова, афіліація Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про