Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3258Ключові слова:
дискусія, критичне мислення, проблемність, активність, самостійністьАнотація
Поліщук Г. П. Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення.
У статті визначено основні умови, ураховуючи які вчителі-практики можуть успішно формувати критичне мислення через використання методу дискусії в навчанні історії. Цей процес передбачає розуміння вчителем особливостей критичного мислення, можливостей дискусії для реалізації поставленої мети, часу проведення та підведення її підсумків; уміння спрямувати навчальний процес на розвиток проблемності, активності, нестандартності мислення.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Галина Павлівна Поліщук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.