Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення

Автор(и)

  • Галина Павлівна Поліщук Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3258

Ключові слова:

дискусія, критичне мислення, проблемність, активність, самостійність

Анотація

Поліщук Г. П. Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення.

У статті визначено основні умови, ураховуючи які вчителі-практики можуть успішно формувати критичне мислення через використання методу дискусії в навчанні історії. Цей процес передбачає розуміння вчителем особливостей критичного мислення, можливостей дискусії для реалізації поставленої мети, часу проведення та підведення її підсумків; уміння спрямувати навчальний процес на розвиток проблемності, активності, нестандартності мислення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Галина Павлівна Поліщук, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 401-405. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3258