Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3266Ключові слова:
вища школа, освіта, світова література, синхронічний метод, учитель зарубіжної літературиАнотація
Дороніна Т. О. Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін.
У статті розглянуто проблеми викладання історії зарубіжної літератури у вищих навчальних закладах України, проаналізовано можливості формування цілісної картини світу майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчах дисциплін та актуалізовано використання синхронічного методу як одного із засобів формування цілісного світогляду сучасних студентів – майбутніх учителів зарубіжної літератури.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Т. О. Дороніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 22-27. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3266