Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін

Автор(и)

  • Т. О. Дороніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3266

Ключові слова:

вища школа, освіта, світова література, синхронічний метод, учитель зарубіжної літератури

Анотація

Дороніна Т. О. Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін.

У статті розглянуто проблеми викладання історії зарубіжної літератури у вищих навчальних закладах України, проаналізовано можливості формування цілісної картини світу майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчах дисциплін та актуалізовано використання синхронічного методу як одного із засобів формування цілісного світогляду сучасних студентів – майбутніх учителів зарубіжної літератури.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. О. Дороніна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 22-27. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3266